Dag 23 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Job

12 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het is woensdag en vandaag zouden we naar de SPAT-trainers gaan. Ik moest wat kleine oefeningen uitzetten en de gehandicapten moesten het spelen. Ik gaf de SPAT-trainers instructies zodat zij de oefeningen konden uitleggen en zo verliep de ochtend heel goed. In de middag gingen we naar Astra school en daar hebben we met een groep van 30 gehandicapte kinderen wat leuke spelletjes gedaan. Vanaf Astra school zijn we met de spelersbus van het cricket team van de WCSS doorgegaan naar hun halve finale wedstrijd in de provinciale kampioenschappen. Ik vond het leuk om te zien, maar erg lastig om zelf te spelen. De wedstrijd duurde 3 uur en ik ben in de tussen tijd een rondje door de wijk gaan lopen wat werkelijk waar prachtig was. Ik ben toen teruggegaan en heb het laatste deel van de wedstrijd gekeken en helaas verloor de WCSS.