Dag 8 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Job

26 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De eerste dag van ons eigen project ging beginnen. Na een slechte nachtrust vanwege de verbrande plekken zat ik om 07:00 uur stipt aan de ontbijt tafel. Het gaat er hier wat strenger aan toe en ook wij moeten daarmee zien te leven. Een avondklok, gangwachters, overal hekken en tralies. Je zit letterlijk opgesloten op je kamer van 2 bij 3 meter. Na een rit van anderhalf uur met de auto werden we gedropt bij een school ergens ver buiten Kaapstad. We gaan de komende week vooral kijken waar op de scholen behoefte aan is en wat er mogelijk is. Er zal nog weinig gesport worden. Na veel gepraat en gekeken te hebben konden we weer terug en zat ik stipt 18:00 uur aan het avondeten. Verder zal er deze avond weinig gebeuren en bij deze adios!