Dag 21 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Job

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een lekker weekendje stond weer een week stage voor de boeg. Ik was vroeg gaan slapen, want wist dat het vroeg zou worden. Onze groep ging gesplitst vandaag. Meggy, Frans Willem en ik moesten helpen bij de atletiek dag van de provincie en Uriël, Ruben en Jasmijn gingen het outreach programma doen. We vertrokken na wat vertraging om kwart over 8 en kwamen rond 9 uur aan en daardoor te laat. Ik stond zelf bij het hoogspringen en bleek daar na ronde 1 niet meer nodig te zijn en was vrij om te gaan en te staan waar ik wilde. De sfeer was geweldig en de onderlinge strijd was erg leuk om te zien. Ik ben wat rondjes gaan lopen en ik heb met wat mensen van de organisatie staan praten over hoe alles in elkaar zat en dat ik het geweldig vond om te zien hoe alles geregeld was en dat sfeer genieten was omdat elke school spandoeken had gemaakt en massaal mee was gekomen om hun school aan te moedigen. Ik ben uiteindelijk beland in het " sfeervak " van de WCSS. Ik was na de dag gesloopt en ben om 8 uur in slaap gevallen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2015

Dag 28

16 Februari 2015

Dag 26 en 27

16 Februari 2015

Dag 25

12 Februari 2015

Dag 24

12 Februari 2015

Dag 23

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 3720

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: