Dag 26 en 27 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 26 en 27 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 26 en 27

Door: Job

16 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een geweldig feestje op Ultra heb ik 2 uur geslapen om vervolgens de boot te pakken naar Robbeneiland. De heenreis een werkelijke ware nachtmerrie. Ik werd kotsmisselijk. Na een uur kwamen we ongeveer aan op Robbeneiland. We kregen een bus tour over het eiland en daar zag ik pinguïns. Super vet! We zijn uitgestapt in de gevangenis en kregen daar een rondleiding. Ik vond het best indrukwekkend hoe je daarin in heb kunnen leven. Na de terugreis met de boot ben ik weer gaan slapen om in de avond een drankje te nemen en daarna weer verder te gaan slapen. Ik werd 9 uur ongeveer wakker en we zouden met de groep naar een park gaan. Er was niks aan, omdat het heel hard waaide. We hebben bijna meteen weer een taxi teruggepakt en zijn toen weer teruggegaan naar de WCSS.