Dag 26 en 27 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 26 en 27 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 26 en 27

Door: Job

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een geweldig feestje op Ultra heb ik 2 uur geslapen om vervolgens de boot te pakken naar Robbeneiland. De heenreis een werkelijke ware nachtmerrie. Ik werd kotsmisselijk. Na een uur kwamen we ongeveer aan op Robbeneiland. We kregen een bus tour over het eiland en daar zag ik pinguïns. Super vet! We zijn uitgestapt in de gevangenis en kregen daar een rondleiding. Ik vond het best indrukwekkend hoe je daarin in heb kunnen leven. Na de terugreis met de boot ben ik weer gaan slapen om in de avond een drankje te nemen en daarna weer verder te gaan slapen. Ik werd 9 uur ongeveer wakker en we zouden met de groep naar een park gaan. Er was niks aan, omdat het heel hard waaide. We hebben bijna meteen weer een taxi teruggepakt en zijn toen weer teruggegaan naar de WCSS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2015

Dag 28

16 Februari 2015

Dag 26 en 27

16 Februari 2015

Dag 25

12 Februari 2015

Dag 24

12 Februari 2015

Dag 23

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 3686

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: