Dag 12 en 13 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 12 en 13 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 12 en 13

Door: Job

Blijf op de hoogte en volg

01 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het weekend stond voor de deur en na een week verbleven te hebben op het internaat een mooie kans voor een uitstapje. Meggy, Ruben en ik vertrokken zaterdag om 10:00 uur richting het centrum van Kaapstad om daar in te checken bij ons hostel Ashanti. We zijn daarna onze vrienden op gaan zoeken en hebben liggen zonnen en gezwommen bij een zwembad. Nadat ik aantoonbaar bruiner was geworden had ik helemaal zin om uit te gaan. Na het avondeten (waar ik de grootste hamburger van mijn leven heb gegeten) zijn we gaan borrelen en daarna uitgegaan bij spacebar. Ik heb daar waar drankjes gedronken en wat dansjes gedaan met vrouwen die uiterst bewegelijke heupen hadden om vervolgens van mijn portemonnee beroofd te worden. Gelukkig was Anouschka uiterst scherp en had het meteen in de gaten om de dader vervolgens bij de keel te grijpen waardoor hij mijn portemonnee liet vallen en ik die meteen kon oppakken. Ik ben Anouschka daar enorm dankbaar voor en zal voortaan oplettender moeten zijn. We zijn meteen weggegaan, want het zag er naar uit dat het op een vechtpartij ging uitlopen. Eenmaal van de shock bekomen zijn we naar Ashanti gegaan om te gaan slapen, iets wat mij niet echt lukte na die avond. De volgende dag stond vooral in het teken van luieren en uitkateren om morgen weer fris voor de dag te komen op stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2015

Dag 28

16 Februari 2015

Dag 26 en 27

16 Februari 2015

Dag 25

12 Februari 2015

Dag 24

12 Februari 2015

Dag 23

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 3674

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: