Dag 9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Job

Blijf op de hoogte en volg

27 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dinsdag ochtend, om half 7 kwam er ineens een orkaan aan geluid mijn kamer binnen. Keiharde muziek, geschreeuw en klappende deuren. Dat noem ik nog is wakker worden...
Na een ontbijtje gingen we op naar de scholen, de 1e was een special needs (school met kinderen die ieder hun eigen beperking hebben)
Hun ontvangst was geweldig, iedereen wilde een knuffel of box hebben. Na de vergadering zijn we naar een supermarkt gegaan om de tijd te doden. Bij toeval kwam ik het shirt van Kaizer Chiefs tegen waar ik al een tijdje naar op zoek was. Meteen gekocht dus!!
Daarna zijn we naar een islamitische school gegaan en hebben we wat inleidende spelletjes gespeeld. De estafette van Ruben en mij was een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar.
Bij terugkomst is er weinig vermeldenswaardig op te noemen en daarom laat ik het hier ook bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2015

Dag 28

16 Februari 2015

Dag 26 en 27

16 Februari 2015

Dag 25

12 Februari 2015

Dag 24

12 Februari 2015

Dag 23

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 3676

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: