Dag 9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Job

27 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dinsdag ochtend, om half 7 kwam er ineens een orkaan aan geluid mijn kamer binnen. Keiharde muziek, geschreeuw en klappende deuren. Dat noem ik nog is wakker worden...
Na een ontbijtje gingen we op naar de scholen, de 1e was een special needs (school met kinderen die ieder hun eigen beperking hebben)
Hun ontvangst was geweldig, iedereen wilde een knuffel of box hebben. Na de vergadering zijn we naar een supermarkt gegaan om de tijd te doden. Bij toeval kwam ik het shirt van Kaizer Chiefs tegen waar ik al een tijdje naar op zoek was. Meteen gekocht dus!!
Daarna zijn we naar een islamitische school gegaan en hebben we wat inleidende spelletjes gespeeld. De estafette van Ruben en mij was een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar.
Bij terugkomst is er weinig vermeldenswaardig op te noemen en daarom laat ik het hier ook bij.