Dag 6 en 7 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 6 en 7 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 6 en 7

Door: Job

26 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het weekend brak aan. Na een goede nachtrust werden we door Kevin samen met onze nieuwe teamleden: Frans-willem, Meggy en Uriël bij de Western Cape Sportschool afgezet. We kregen daar een korte rondleiding en al gauw kreeg ik door dat sommige beloftes niet na gekomen werden. Na een paar uur besloten Ruben, Meggy en ik weer naar het centrum van Kaapstad te gaan om wat vertier te zoeken. We spraken af met onze oude groep om uiteten te gaan. Daarna zijn we naar het casino gegaan en helaas geen winst voor mij. Om de avond af te sluiten zijn we uit geweest in space bar, een discotheek op Longstreet.
Na een bewogen nacht, bij terugkomst was het hele terrein afgesloten en dus weinig slaap te hebben gepakt, zijn we de volgende ochtend naar Cambs Bay gegaan. Een werkelijk waar parel wit strand wat aan een villa wijk vast zat. Met als uitzicht de tafelberg. Na een verfrissende duik ben ik gaan zonnen. Niet echt een strak plan bleek later. Op verschillende plekken aardig verbrand.