Dag 5 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Job

23 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na gezellig uiteten te zijn geweest en een paar drankjes te hebben gedaan zijn ben ik naar bed gegaan, want de volgende dag beloofde een zware te worden. Gelukkig viel dat alles mee. We moesten de school afschilderen waar we woensdag aan begonnen waren. Het zwaarste werk was woensdag al verricht en vandaag hoefden we alleen nog alle muren te schilderen. Het verliep ondanks de hitte erg soepel en het zag er ook nog is goed uit!
Na een paar uur geschilderd te hebben kon het weekend. Deze avond ga ik lekker een duik nemen in het zwembad en verder vrij weinig. Morgen wordt ik weer verplaatst naar een andere locatie en daar blijf ik dan ook 5 weken slapen. Het vele verplaatsen was erg ongemakkelijk en was niet van tevoren afgesproken met teachers for africa.