Dag 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Job

21 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Gisteravond ben ik na een paar biertjes en een gezellige bbq bij het hostel naar bed gegaan. Ik had behoefte aan een goede nachtrust. De muggen dachten die te moeten versturen door mij even vaak te steken als het aantal vingers ik heb. Gelukkig was de vermoeidheid dusdanig groot dat ik gewoon in slaap viel en heerlijk heb geslapen. Dag 3 begon met een prima ontbijt en we werden opgehaald door Kevin die ons met spul en al bij een school dumpte om die te schilderen. We hebben muren geschuurd, schoon geschrobd en geverfd. Het was bloedheet dus goed insmeren en drinken was een must. Na een lange dag en veel terpentine gebruik zat onze stage dag erop om een uur of 3. We gaan met de rest van de groep proosten op Ruben z'n achttiende verjaardag. Waar de rest van de avond ons brengt is nu nog niet bekend. Dit was het wel voor vandaag.