Dag 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kaapstad2015 - WaarBenJij.nu

Dag 2

20 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een goed nachtje geslapen te hebben is dag 2 aangebroken. We werden weer door Kevin naar het hockeyveld gebracht waar de kinderen al stonden te wachten. Het was de laatste vakantie dag voor de scholen weer begonnen. Het was vandaag bloedheet. 30 graden, wind stil en geen wolken. Na de hockeysessie namen we afscheid van de kinderen en wensten we ze veel geluk op school. Na weer een kort zwem lesje gingen we naar een school midden in een township. Er is veel criminaliteit in de wijk en het was weel even schrikken toen we de hutjes zagen waar ze inwoonden. Aangekomen op de school werden we warm ontvangen door de leraren. Onze taak morgen is een deel van de school gaan schilderen aan de buitenkant, want daar is gewoonweg geen geld voor. Na de bezichtiging werden we naar ons hostel gebracht en zit de dag erop